Wat is het minimum aantal voor een bestelling van mijn eigen drankje?

Het minimum aantal voor een bestelling is verschillend, voor sommige producten is het 48 blikjes of flesjes, maar het hangt van het product af. Voor meer informatie – Klik hier

Print u het ontwerp op een label of direct op het product zelf?

Voor de meeste van onze producten, zoals plastic flessen en glazen flessen, maken wij gebruik van een label of sleeve, met uitzondering van onze producten in blikjes (Energy drank, ijs-koffie, chocolademelk en promosecco), voor deze producten kunnen wij het ontwerp direct op het blikje laten drukken maar met een minimum van 150.000 blikjes.

Moet ik het label zelf ontwerpen of kunt u het voor mij ontwerpen?

Wij kunnen het ontwerp gratis voor u maken, dan hebben wij uw logo, foto, slogan en de kleuren die u wilt gebruiken nodig. Ook kunt u uw eigen label (laten) ontwerpen en u stuurt ons dan het colledige ontwerp. Om uw eigen label te ontwerpen kunt u de label specificatie hier vinden/downloaden: Hier

Wat is de deadline om de order op tijd te kunnen ontvanen vanaf het moment dat de bestelling geplaatst is?

Het hangt af van het product en het aantal, maar de standaard levertijd is tussen 5-10 werkdagen vanaf ontvangst / goedkeuring van het ontwerp. In sommige dringende gevallen kunnen wij nog sneller leveren.

Is er een speciale prijs voor resellers of kopers met maandelijkse / jaarlijkse bestellingen?

Ja, er zijn speciale aanbiedingen / prijzen voor resellers zowel voor maandelijkse / jaarlijkse bestellingen. Voor deze prijzen aarzel dan niet ons contact formulier in te vullen.

Heeft u ook andere dranken dan degenen die op de website vermeld staan?

Ja, dat hebben wij, hoewel onze reguliere assortiment degene is die op de website vermeld staat. We produceren ook producten volgens speciale eisen van onze klanten. Dit doen we door middel van R & D en dit maken we speciaal voor onze branding in plaats van promotionele doeleinden.

Is het mogelijk de order zelf op te komen halen?

Ja dat is mogelijk, wel vragen wij u dit op het order formulier specifiek aan te geven.

Levert u ook in het buitenland?

Ja, wij leveren ook in het buitenland.

Wat is de betalingsprocedure?

Elke nieuwe klant betaald 100% vooruit; de vaste klanten ontvangen een factuur die binnen 1 week na levering van het product betaald dient te worden. Maar uiteraard kunnen speciale verzoeken altijd worden besproken.

 

Download hier de terms and conditions.